9 Eylül 2015 Çarşamba

Natasha Boyd - Aşka Var Mısın? - Sonsuza Kadar Kitap Yorumu

Kitap Adı: Aşka Var Mısın?Yazar: Natasha Boyd
Orijinal Adı: Eversea
Seri Bilgisi: Eversea#1
Sayfa Sayısı:368
Basım Yılı:2014



Arka Kapak:


"Eğer geleceğimde olacağını bilseydim, tamamen farklı bir yaşam seçerdim." ?

...kokusunu derin derin içime çektim. Sonra ağzımı kulağına yaklaştırdım. "Eğer farklı bir yaşam seçseydin, beni hiçbir zaman bulamazdın."

Sorumlulukları ve kendine olan güvensizliğiyle boğuşan, güneyli bir genç kız... ?Her şeyini kaybedebileceği son skandalından kaçan, Hollywood'un en gözde megastarı...?Onları sonsuza dek değiştirecek, tesadüfi bir karşılaşma, imkânsız bir birliktelik ve masalsı bir aşk hikâyesi...



Kitap Adı: Sonsuza Kadar

Yazar: Natasha Boyd
Orijinal Adı: Forever Jack
Seri Bilgisi: Eversea #2
Sayfa Sayısı:384
Basım Yılı:2015















            İki kitaplık seriyi tek tek değil de birlikte yorumlamak istedim.


            Aşka Var Mısın? ve Sonsuza Kadar çok tatlı bir aşkın hikayesi. Keri Ann Butler, Butler Cove kasabasında yaşayan, ailesini bir kazada kaybetmiş, garsonluk yapan kendi halinde, hayatındaki hedefleri bir kenara koymuş ve  önceliği ağabeyinin isteklerine vermiş bir kız.

Jack Eversea ise yakışıklılığı ve rol aldığı filmler ile kendinden bolca söz ettiren dünyaca ünlü bir aktör.

            Bir gün Keri Ann'in çalıştığı restauranta kapüşonlu, gizemli bir adam gelir ve verdiği siparişi almadan kalkar. Keri Ann dışarıdaki masaları düzeltirken gizemli beyi görür ve korkar. Tam o sırada adam şapkasını çıkartır ve bilin bakalım kimmiş? Tabi ki Jack Eversea. Bu arada Keri Ann'in en yakın arkadaşı olan Jazz, Jack Eversea'nın çok büyük hayranı.


            Peki Jack'in ufacık bir sahil kasabasında ne işi var? Yaşadığı sıkıntıları bir süreliğine askıya alıp kafa dinlemek istemiş. Jack kendini Keri Ann'e ifşa ettikten sonra da ondan ufak bir iyilik istiyor. Market alışverişlerini yapmasını. Kendisinin dışarı adım atıp tanınmaması mümkün değil. Güney Carolina'lı Keri Ann ve meşhur Jack Eversea'nin masalsı hikayesi bu şekilde başlıyor. Keri Ann'in Jack'in cazibesine kapılmaması mümkün değil. Fakat Jack'in geride bıraktığı hayatı ve sözleşmeli bir sevgilisi var ve her ne kadar Keri Ann ile birlikte güzel vakit geçirse de geri dönmek zorunda.


            İlk kitabı Haziran'da okumuştum ve abartmıyorum 20 gün falan süründü elimde. Aslında çok akıcı ve güzeldi ama denize girip güneşlenmek daha çekici gelmişti. Kitabı okuma sürem uzun olduğu için pek tat alamamıştım. Kitap kim vurduya gitti yani. Fakat ikinci kitabı 1 günde bitirdim ve beğendim.

            Jack Eversea herkesin sahip olmak isteyeceği bir erkek. Keri Ann güçlü ve kararlı bir karakter. Kendi kararlarına öncelik vermesi ve yakışıklı erkeğin büyüsüne kapılıp her şeyi boşveren tiplerden olmaması en sevdiğim özelliklerindendi.

  
            Kitaplar çok akıcı, kapakları ve ayraçları zaten ayrı bir güzel. Mutlaka alın diyemem ama ucuza bulursanız alın. Elinizde varsa da okuyun. Jack ve Keri Ann'in hikayesini sanki ben yaşamışım gibi hissettim. Kitaplarda aşkı hissediyorsunuz fakat öyle insanı kusturan cinsten değildi. Hoştu. İyi hissettirdi.


''O kadar uzun süre sessiz kaldı ki bir an cevap vermeyeceğini sandım. Gözlerini gözlerime dikti. 'Gerçek şu... Haklısın. Senden istediğim şey adil değil. Ben seni istiyorum.' ''



''Elini elimin üzerinden çekip benim kalbime bastırdı. 'Eğer geleceğimde olacağını bilseydim tamamen farklı bir yaşam seçerdim.' ''




Aşka Var Mısın? Puanım:


Sonsuza Kadar Puanım:



0 yorum:

Yorum Gönder