14 Ağustos 2015 Cuma

KABT #5 Alexandra Bracken - Buz Kapanı Kitap Yorumu


Kitap Adı: Buz Kapanı
Yazar: Alexandra Bracken
Orijinal Adı: Never Fade
Seri Bilgisi: The Darkest Minds #2
Sayfa Sayısı:552
Basım Yılı:2015


Arka Kapak:
Kabullen, uyum sağla, harekete geç. Turuncu… lider… roo… Herkes farklı bir şekilde sesleniyor bana. Oysa bir tek ben gerçekte ne olduğumu Biliyorum: bir canavar. Ve şimdi beni bekleyen zorlu bir görev var: Virüsün kaynağını açık eden çok gizli Bir bilgiye ulaşmak… Ve bu… bir zamanlar bana nefesim kadar yakın olan birinin ellerinde… Şimdi bir tercih yapmak zorundayım. Ya kalbimi özgür bırakacak ya da Karanlık zihinleri aydınlığa Kavuşturacağım…




       
          
Merhabaa 3 aydır büyük heyecanla beklediğimiz Buz Kapanı orijinal adıyla Never Fade bitti.
          Hatırlarsanız Karanlık Zihinler'de Ruby felaket bir karar almıştı ve Çocuk Birliği'ne katılmıştı. İşte ilk bölüm Ruby ve Birlik'teki takım arkadaşlarının gittiği bir operasyonu anlatıyor. 

     
                     Kitap öyle bir başlıyor ki ilk başta idrak edemedim ne oluyor rüya mı gerçek mi diye. Görev Mahkum 27'yi kurtarmak. Tabi ki Mahkum 27'nin kim oldugunu söylersem spoi olur o yüzden kendimi tutmak zorundayım ^^ Görevi tamamlayıp Çocuk Birliği'ne geri dönüyorlar ve bu sefer önlerinde çok zorlu bir operasyon var. IAAN hastalığının sebebini, virüsün kaynağını içeren bilginin olduğu flash belleği bulmak. Bu bilgi de Ruby'ye "bir zamanlar nefesi kadar yakın olan birinin elinde." 


          Bu kitapta yeni karakterlerle tanışıyoruz. Nico, Vida, Jude, Alban, Knox ve çok daha fazlası. Hepsi de mükemmel şekilde yaratılmış -yaratmak Allah'a mahsus Tövbe gmfnfn- karakterlerdi. Ama en özel karakter bence Liam'ın ağabeyi Cole'dü. Aynı seride üç karaktere aşık oldum resmen. Ayrıca tek dertleri flash belleği bulmak da değil. Ajanlardan bazıları bizim renkli (!) çocukları istemiyor ve bunları ortadan kaldırmak için yapılan planlar var. Kendilerini ve diğer çocukları da kurtarmak zorundalar.

          Clancy her zamanki gibi muhteşem etkileyici bir giriş yaptı kitaba. Aşkım ya <3
          Daha fazla detaya girmeyeceğim istemeden spoi verebilirim.
Tek diyebileceğim şey keşke bitmeseydi. Etkisinden kurtulmam çok uzun zaman alacak umarım başka kitaplar okuyabilirim -_- Ölüyorum ya ben hayatımda böyle bir distopya, böyle bir seri okumadım yani. Resmen zihnimi allak bullak etti hiç beklemediğim şeyler yaşandı. Olaylara öyle bir kapıldım ki ancak kitap bittiği zaman gerçek dünyaya dönebildim. Hatta hala dönemedim desem yeridir. Kendimi bir turuncu gibi hissediyorum artık. Her sayfası heyecan doluydu. Fakat bu sefer sonu Karanlık Zihinler'in sonu kadar insanı paramparça eden cinsten değildi. Yine de yeni kitabı beklerken meraktan ölebilirim. Böyle bir seri okunmazsa yazık olur. 3. kitap için nasıl bekleyeceğim ben. Bu seriyi okuyun okutun. Karanlık zihinlerin dünyasıyla herkes tanışmalı. 



Alnına düşen bukleleri düzeltmek için uzandığım sırada bana dönerek dudaklarını araladı. ''Sen... çok güzelsin. Adın... ne?''


''Güçlükle yutkunduğunu görsem de gözleri hala kapalıydı. Kelimeler kifayetsizdi şimdi. Elimi göğsüne yaslarken parmaklarımız birbirine kenetlendi ve öyle de kaldı. Şarkı bitene dağları şehirleri aşana dek. Sonsuza kadar.''

NOT: AYRICA İZLEMEK İSTERSENİZ YAPTIĞIMIZ TANITIM VİDEOSU DA BİR SONRAKİ PAYLAŞIMDA VAR :D


Puanım:


0 yorum:

Yorum Gönder