23 Ağustos 2015 Pazar

Becca Fitzpatrick - Siyah Buz Kitap Yorumu



Kitap Adı: Siyah Buz

Yazar: Becca Fitzpatrick
Orijinal Adı: Black Ice
Sayfa Sayısı:384
Basım Yılı:2015


Arka Kapak:
Âşık olmak hiç bu kadar tehlikeli olmamıştı… Beni ona bakarken yakalayınca hemen gözlerimi kaçırdım. Bakarken yakaladığına inanamıyordum. Ona karşı hissedebileceğim çekim fikrinden nefret ettim.Beni rehin almıştı. Beni isteğim dışında alıkoymuştu. Son iyilikleri bunu değiştiremezdi. Kendime onun gerçekte kim olduğunu hatırlatmalıydım.Ama gerçekte kimdi?




         Siyah Buz, aşırı derecede bağımlısı olduğum Hush, Hush serisinin yazarının aslında çok yeni olmayan yeni kitabı.

         Konusuna gelirsek Britt ve arkadaşı Korbie bahar tatilini geçirmek için Korbie'lerin Tenton Dağı'ndaki evlerine gitmek için hazırlanıyorlar. Ama başlarında Korbie'nin abisi olan Calvin'in de gelmesi, onlara göz kulak olması şartıyla. Bu durumu duyan Britt huzursuz oluyor. Çünkü geçen yıl Calvin ve Britt çıkarlarken Calvin Britt'i telefonla terk etmiş. İşte yola çıkacakları sabah Britt benzincideyken Calvin geliyor ve sohbet ediyorlar. Tabi eski sevgiliyi kıskandırma çabaları falan derken Britt benzin alan hiç tanımadığı bir çocuğu yeni sevgilim diye gösteriyor Calvin'e. Calvin de gidip çocukla tanışıyor ve çocuk hiç bozuntuya vermiyor. Britt'in sevgilisi gibi davranıyor. Neyse Calvin birkaç saat önceden yola çıkıyor. Britt ve Korbie ise arkadan giderlerken ani kar yağışı bastırıyor ve yolda mahsur kalıyorlar. İnip yardım aramaya karar veriyorlar. O karda, soğukta 1 saat yol yürüdükten sonra bir kulübe buluyorlar ve kapıyı onlara iki genç adam açıyor. Bunlardan bir tanesi sabah Britt'in benzincideyken tesadüfi bir tanışma yaşadığı yeni sevgilisi (!).

         Kızlar tam kurtulduk derken daha da çıkmaza sürüklendiklerini fark ediyorlar. Cinayet malzemeleri, cesetler, kurbanın üzerinden alınan eşyaların bulunması... Karla kaplı koskoca dağda kime güvenebilirsin ki? Peki ya katil yanı başındaysa? 


         Fantastik kitaplardan sonra gerilim tipi kitap yazmaya geçen Becca güzel iş çıkartmış. Kitap boyu gerilimden öldüm. Hele o dağın soğuklarını öyle bir anlatmış ki bu sıcakta ter dökeceğim yerde kemiklerimin üşüdüğünü hissettim.                   Britt baya güçlü bir karakterdi. Korbie ise mızmız sürekli sorun çıkartan tipik kız karakter işte. Yalnız kitapta bir şeyler, bir takım duygular eksikti sanki. Öyle aşık olunası erkek bir karakter de yoktu bence. Kitap baya güzeldi sürükleyiciydi ama beni tam tatmin edemedi. Bir Hush, Hush etmez. Yine de tavsiye ederim.

''Cehenneme kadar yolun var!''
''Özür dilerim aşkım ama oraya çoktan geldik.''

 Puanım:




0 yorum:

Yorum Gönder