18 Ekim 2016 Salı

Rebecca Donovan - Sil Baştan Kitap Yorumu

Kitap Adı: Sil Baştan
Yazar Adı: Rebecca Donovan
Orijinal Adı: What If
Sayfa Sayısı: 456
Basım Yılı: 2016

Arka Kapak:

Kırık Kanatlarla Ne Kadar Yükseğe Uçabilir Kalbin?

Acı mı çekmedim? Yaralarını sen diye sardım kalbimin, gözyaşlarımla. Mutlu mu olmadım ya da? Gülmenin anlamı seninle büyümekti, küçülmeyen elbiseler gibiyken zaman. Dikenli yollar, yok olan umutlar ve yitirdiklerimiz ardımızda. Ama bana, yine yürür müsün o yolları diye sorsan küllerinden doğar gibi... Her şeye rağmen, seninle bir daha yanarım derim.



Yorumum:

      Nefes serisine aşık biri olarak, Sil Baştan'da umduğumu bulamadım.
Beklentimin yüksek olmasının sebebi de arka kapak yazısıydı. O kadar etkilendim ki acayip güzel bir şey bekliyordum. Ama yanılmışım.

      Cal, Rae ve Richelle küçüklükte çok yakın arkadaşlar ve mahallelerine yeni taşınan Nicole'ü de aralarına alıyorlar ve dördü takılmaya başlıyorlar. Derken bir gün Richelle mahalleden taşınıyor ve Nicole de Cal ve Rae ile sebebini bile söylemeden konuşmamaya, görüşmemeye başlıyor.

     
      Uzun zaman sonra bir gün Cal, kampüste bir kız görüyor ve Nicole sanıyor ama kız adının Nyelle olduğunu söylüyor. Cal ise Nyelle'in sırrını öğrenmek için uğraşmaya başlıyor. 


      Kitabı 1 ayda falan bitirdim tam okumaya niyetleniyorum elim başka kitaba gidiyor. Asla bağlanamadım, ısınamadım. 


      Kitap erkek karakterin ağzından anlatılıyor ve şimdiki zaman kipiyle yazılmış. 
Karakterleri de sevemedim nedense. Tek beğendiğim kısım çocukluk anılarını okumaktı. Bir de son sayfalarda sırların açığa çıktığı kısımları sevdim.


      Çok kötü bir kitap değildi ama yanlış zamanıma denk geldi galiba. Belki başka zaman okusaydım severdim. Benim için eh işte ayarında bir kitaptı. Bu gidişle Nefes serisi zirvede tek olarak kalmaya devam edecek. 


      Puanım:

Ayrıca yeni logoyu sevemedim nedense şimdi diğer parodilerle yan yana koyunca iğrenç duracak 😒

1 yorum:

  1. Cidden hayatımda okuduğum en iyi romanlardan biri bi solukta okuyablcenize eminim. Konusundan bahsetmiycem ama çok sürükleyici okumayan pişman olur

    YanıtlaSil