11 Ekim 2016 Salı

Paullina Simons - Bronz Atlı Kitap Tanıtımı




     Herkese merhaba ^^

      Çok fazla severek, hatta sevmek hafif kalır, delicesine bir tutkuyla okuduğum Bronz Atlı *yorumum için tık* kitabını basan yayınevi kapandığından dolayı kitabın baskısı yoktu ve ben pdf olarak okumak zorunda kalmıştım.

      Daha sonra ise yayın haklarının Pegasus Yayınları tarafından alındığını öğrenmiştim ve o günden beri de çıksa da elime alsam yeniden okusam, kitabı baştan sona post-itle donatsam diye bekliyordum veeee o gün geldi.
Bronz Atlı karton kapaklı bir şekilde etiket fiyatı 39 TL olarak 19.10.2016 tarihinde ön siparişe açılacak.

      Şu harika kapağa bakar mısınız? Gözlerimden kalp fışkırıyor resmen.
      E tabi bunu gören ben durur muyum? Hemen gittim sipariş verdim. Elime ulaşmasını sabırsızlıkla bekliyorum. Biraz çok bekleyecek gibi gözüküyorum ama buna değer.


      Umarım 2. ve 3. kitaplarının çevrilmesini çok uzun süre beklemeyiz. Okuyun bana hak vereceksiniz.

Bir de ben dayanamayıp 2. kitabı da okudum ve hala 3. kitabı bekliyorum. İnanın çok zor.
Bu kitabı ölümüne tavsiye ediyorum. Her şeyi bırakın ve Bronz Atlı'ya başlayın. Pişman olmazsınız.

0 yorum:

Yorum Gönder