21 Ekim 2016 Cuma

Kullandığım Kitap Alışveriş Siteleri & Kitap Sitelerindeki Kampanyalar

Herkese merhaba^^ Bugün farklı bir yazıyla karşınızdayım.
Kitap satış sitelerindeki indirimleri bir yazıda toplamak istedim. Ayrıca siteler hakkındaki görüşlerimi de ufak ufak belirttim.
Malum etiket fiyatları 35-40 TL'lere ulaşınca insan ucuz kitap bulunca kaçırmak istemiyor.
Çok acayip istediğim ve uzun zamandır beklediğim bir kitap yoksa genelde alışveriş yapmak için 9.90 indirimlerini bekliyorum. Eğer Pegasus Yayınları değilse mutlaka indirime girecektir.
Pegasus'un en fazla indirim oranı %35 oluyor.... O da %35 indirimli haliyle zaten normal bir kitabın etiket fiyatına ancak iniyor. Neyse konumuz bu değil.
Gelelim indirimlere:


1-)OkuOku
Dex Yayınları 9.90 kampanyasına göz atmak için buraya tıklayabilirsiniz
Eksik Parça Yayınları 9.90 kampanyasına göz atmak için buraya tıklayabilirsiniz.
Müptela, Yabancı ve İthaki Yayınları'nın bazı kitapları 9.90 buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Postiga Yayınları'nın 7.90'lık kitaplarına buradan ulaşabilirsiniz.

Kampanyalar stoklarla sınırlı oluyor. Acele etmenizi tavsiye ederim.

OkuOku çoğu kişi tarafından sürekli kullanılan ve memnun kalınan bir site. Benim de alışveriş yaparken ilk tercihim okuoku oluyor. Fiyatları çoğu siteden daha uygun. Hızlı gönderi yapıyorlar, kitaplarda hasar olmuyor ayrıca kapıda ödeme seçeneği de var. Kampanyaları düzenli takip ederseniz yeni çıkan, popüler kitapları uygun fiyatlara satın alabilirsiniz.


2-)Kitap Sihirbazı
Yabancı, Arkadya Bitter, Novella, İndigo, Go!, Martı vb birçok yayını 9,90'a bulabilirsiniz. Ayrıca fırsat bölümündeki kitaplarda %40-45 civarında indirim var. Buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Benim sürekli alışveriş yaptığım sitelerden biridir. Bazen kargolama işi gecikebiliyor ama Allah'tan kitapları hasarsız yolluyorlar ayrıca kapıda ödeme seçeneği de mevcut. Fırsat bölümündeki kitaplar sürekli yenileniyor. Takip etmenizi öneririm.

3-)İlknokta

İthaki Yayınları'nın indirimli kitaplarına ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.
İthaki fantastik kitaplar 9.90 buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Yabancı Yayınları'nı 9,90'a hatta 4.90'a bulabilirsiniz. Buradan ulaşabilirsiniz.
Locke Lamora, Anansi Çocukları, Kırılgan Şeyler ve Trendeki Kız gözüme çarpanlar arasında.
Belki listenizdeki kitapları ucuza bulabilirsiniz.


İlknoktadan daha önce 3 kere alışveriş yaptım. Bir siparişimde 5 farklı kitabın her birinden 3'er tane almak istemiştim ama asla sipariş adedine bakmıyorlar ve her kitaptan 1 tane göndermişler. Sürekli arayıp uğraşmak zorunda kalmıştım. Yine de çoğu zaman Yabancı, İthaki ve Müptela kitapları fazlaca indirimde oluyor. Ara sıra bakabilirsiniz.

4-)D&R
%30 ile %50 arasında değişen indirimler var. Buradan ulaşabilirsiniz.

Çoğu siteye göre pahalı olmasından ve sürekli hasarlı kargo göndermesinden dolayı pek tercihim değildir ama 9,90 kampanyalarında güzel kitaplar oluyor.


5-)Babil.com
Siyah Beyaz Klasikler seti %50 indirimli. Buradan ulaşabilirsiniz.
Haftanın kitabı Yazsam Roman Olur %50 indirimli. Buradan ulaşabilirsiniz.
Bazı kitaplar 9.90. Buradan ulaşabilirsiniz.
Küçük Ejderha Kokosnuss'un Maceraları seti %40 indirimli. Buradan ulaşabilirsiniz.
Lemur Kitap %50 imdirimli. Buradan ulaşabilirsiniz.

Babil gerek hızından dolayı gerek kitaplarda gösterdikleri titizlikten dolayı sık sık kullandığım bir site. Fiyatları diğerlerine göre biraz pahalı ama eğer kargo beklemeyi sevmiyorum, hasarlı gönderilen kitaplar beni delirtiyor diyorsanız babil'i gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.


6-)Hepsiburada.com
Çok satan güncel romanlarda %50 indirim var. Buradan ulaşabilirsiniz.
Sanırım her perşembe çok satan kitaplar %50 indirime giriyor. Ben öyle biliyorum. Her perşembe girip bakmanızı tavsiye ederim. Çok güzel kitaplar oluyor. Ayrıca gerçekten hızlı gönderim yapıyorlar. Ben Perşembe sabah sipariş vermiştim Cuma günü elimdeydi. Nasıl hızlı olduklarını düşünün artık.


Gerçi çoğu kişi indirimleri sürekli takip ediyor ama hepsi bir arada bulunsun istedim ve eğer gözden kaçırdıklarınız varsa diye böyle bir yazı paylaşmak istedim. Umarım faydalı olmuştur.

Herkese keyifli okumalar ^^

1 yorum: